maandag 24 oktober 2016

Kleurgebruik als impactverdubbelaar

Vaardigheden, kennis, attitude en presentatie zijn bij een acquisitie natuurlijk van groot belangrijk.

Het verschil tussen een geslaagde of mislukte acquisitie kan echter het gevolg zijn van de medewerker die het acquisitie gesprek voert. Wie heeft immers nog nooit gehoord van allerlei onderzoeken waaruit blijkt dat het bij een 1e indruk slechts voor 30% om die kennis gaat

Die andere 70% wordt vooral beinvloed door het uiterlijk van een persoon. In onze imago trainingen/adviezen richten we ons volledig op die uiterlijke presentatie.


Imago is de indruk die u op een ander maakt, het beeld dat u oproept door uw uitstraling. Uiterlijk is het eerste dat opvalt en het laatste dat we van elkaar vergeten.

De kleding die u draagt speelt daarbij een grote rol. Als het de bedoeling is dat anderen geloven dat u betrouwbaar, professioneel en klantvriendelijk bent, dan moet uw kleding dit al uitstralen voordat u met uw verhaal begint. Spoort uw verschijning niet met uw  boodschap, dan zult u veel meer moeite moeten doen om deze toch juist over te brengen.

Het vinden van de  juiste, eigen stijl is niet zo gemakkelijk. Wij kunnen u laten zien hoe u met gebruik van de juiste kleuren uw uitstraling kunt versterken.

Voor meer informatie bent u welkom op onze site https://www.imageproof.nl